Kilpailijaesittelyssä: Aleksanteri Jokinen

Vuoden Barista -kilpailija:

IMG_9992_Aleksanteri Jokinen

Birgitta Hernesaari

Kuka on Aleksanteri?
Olen nuori kundi Helsingistä. Olen seikkailijatyyppi ja kiinnostunut reissaamisesta. Myös visuaalinen ala, kuten valokuvaus ja videokuvaus, kiinnostavat.

Miten päädyit kahvin pariin?
Olen ollut ravintola-alalla 14-vuotiaasta asti. Lukuisten tiskikoneiden kautta minulle tarjottiin mahdollisuutta kokea alaa myös toiselta puolelta. Kahvialalle päädyin ajautumalla.

Mikä sai lähtemään kisaamaan?
Uusi kokemus. Ihminen kehittyy silloin, kun on epämukavuusalueella. Nyt minulla on sopiva rako elämässä lähteä kilpailemaan, joten tartuin tilaisuuteen.

Paras kahvimuistosi?
Liittyy Signature-juomaani, joten tästä en voi paljastaa enempää!

 

scae_facebook_2017_FIN

Aleksanteri kilpailee Vuoden Barista -kilpailussa sunnuntaina 23.4. Kaapelitehtaalla. Helsinki Coffee Festivaleille lippuja löydät Tiketistä.  Kuka lähtee marraskuussa Etelä-Korean Souliin MM-kisoihin?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s